Görüşlerimizi bildirirken süzgeç kullanalım


Facebook'a bakıyorum ve izliyorum,değişmeyen görseller ve yazılımlar,bilhassa eleştiri ve karalamalar,süçlamalar,taraf tutmalar ve de çekişmeler,tabi ki bunlar her dönem yaşanacak ve paylaşılacak,kabul ediyorum.Bunun dışında ortaya konmuş,güzel görüntüler ve ilham alınacak cümleler ve yaşanan mutluluklar bana daha çok güzellikleri yansıtıyor,Facebook'ta yer alan kişilikler,laf gelişi bu ortamın içinde olamazlar,Eğitim ve genel kültür yönünden kendisini geliştirmiş kişiliklerdir.Benim söylemek istediğim,daha ziyade eğitim,kültür ve sosyal dayanışma ve buna bağlı güzellik ve paylaşımlara daha çok değer vermeliyiz.Hepimiz değişik fikir ve düşüncelere sahip olabiliriz,olaylara farklı açılardan bakabiliriz,ne olursa olsun biz bir toplumuz,ileri seviyelere gelebilmemiz için,eğitim ve kültür,dayanışma,hoşgörü konularında.bilinçli ve duyarlı olmamız gerekir.Yaşam felsefemizde süre gelen çekişmeyi bir kenara bırakıp,yapıcı ve onarıcı olmak,eleştirileri anlamlı ve duyarlı bir şekilde ortaya koymak,yapısal konumlarda istekleri ifade etmek ve anlatabilmek,bana göre,Eğitim ve kültür düzeyinde gelişmiş kişiliklere aittir.Kişiliğini geliştirememiş bireyler,dünün anlamsız söz,tavır ve düşüncelerinin dışına çıkamazlar.