Beni Affet 713. Bölüm 20 Şubat 2015 izle 20.02.2015

Hiç yorum yok

Beni Affet 713. bölüm izle, Beni Affet 20 şubat 2015 ile, Beni Affet star tv Beni Affet, Beni Affet 20.02.2015 özeti, Beni Affet tvarsivi izle Feride, Cüneyt’i evden kovuyor! Feride’nin tepkisi karşısında savunmaya geçen Cüneyt, kendisine bir türlü inandıramaz. Eylül’ün de Cüneyt’i suçlamasıyla olay büyür. Cüneyt’in arkasından iş çevirdiğine inanamayan Feride, sonunda onu evden kovar. Ortalığı karıştırmak için elinden geleni yapan Nalan’ın ise Zühre’ye verecek bir haberi vardır. Berat’ın geçmişte kendisine yaptığı kötülüğün ortaya çıkması tehlikesiyle karşı karşıya olan Bahar büyük bir endişe içindedir. Kemal yeni işinin de verdiği heyecanla karısıyla baş başa vakit geçirmek isterken, Aykut boş durmaz. Kemal sonunda Berat’ın itirafının olduğu kaydı görecek midir? Umut Leyla’nın gece nerede kaldığını araştırmaya koyulur.